تغذیه و رژیم درمانی | کلینیک اورانوس

تغذیه و رژیم درمانی توسط بهترین متخصصان | کلینیک اورانوس


تغذیه و رژیم درمانی مناسب در کلینیک تخصصی و زیبایی اورانوس

یکی از آرزوهای هر شخصی، داشتن اندامی مناسب است. افرادی که مبتلا به چاقی یا لاغری هستند، روش‌های گوناگونی را برای رها شدن از وضعیت موجود امتحان می‌کنند. اما بسیاری از این روش‌ها سلامت بدن آن‌ها را تهدید می‌کند.
توصیه می‌‌شود که برای کاهش یا افزایش وزن حتماً به سراغ یک متخصص تغذیه مجرب بروید. انتخاب یک دکتر تغذیه متخصص کمی دشوار به نظر می‌رسد. چرا که اصولاً پزشکان ما جز بهترین‌های دنیا هستند و در سال‌های اخیر متخصصان تغذیه بسیار باسواد و تحصیل کرده به لیست دکتران تغذیه اضافه شده‌اند.
شما می‌توانید بهترین پزشکان و متخصصان تغذیه را در کلینیک تخصصی اورانوس پیدا کنید. این کلینیک با تغذیه و رژیم درمانی اصولی بدون آسیب به پوست و موی شما، تحت نظر بهترین متخصصان آماده خدمت رسانی جهت حفظ سلامتی شما عزیزان می‌باشد.

رژیم درمانی چیست؟

رژیم درمانی، یک برنامه غذایی است که برای برآورده کردن نیازهای تغذیه‌ای خاص افرادی با شرایط بهداشتی خاص سفارشی شده است. هدف از رژیم درمانی، درمان شرایط بهداشتی خاصی است که با فراهم آوردن مواد مغذی مورد نیاز بدن برای عملکرد صحیح بدن و همچنین محدود کردن یا دوری از مواد غذایی که ممکن است شرایط را بدتر کنند، انجام می‌شود.

انواع رژیم درمانی | کلینیک اورانوس
معرفی انواع رژیم درمانی | کلینیک اورانوس

فواید رژیم درمانی چیست؟

  1. به سبک زندگی هر فرد توجه می‌کند و با آن مطابقت می‌دهد.
  2. از رژیم‌های غذایی سخت استفاده نمی‌کند و گرسنگی را در طول روز طولانی نخواهد کرد.
  3. کاهش وزن ثابت بدون عوارض جانبی.
  4. عدم افتادگی پوست در کاهش وزن‌های سنگین.
  5. احساس سبکی، آرامش و افزایش اعتماد به نفس.
  6. بهبود سایر بیماری‌های مرتبط با چاقی یا کاهش وزن.

انواع روش‌های رژیم درمانی

انواع مختلفی از رژیم‌ها با عناوین مختلف وجود دارد. اکثر رژیم‌های غذایی بر اساس یک منطقه یا فرهنگ خاص نام گذاری می‌شوند. و خوردن غذاهای سالم در آن منطقه یا فرهنگ می‌تواند خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش دهد. رژیم‌های گیاهخواری، نیمه گیاهخواری و انواع رژیم‌های درمانی از جمله رژیم‌های بدون گلوتن، بدون نمک، رژیم‌های کم چرب و رژیم‌های غذایی برای دیابتی‌ها از دیگر انواع رژیم‌های درمانی هستند. رژیم‌های درمانی توسط پزشکان تجویز و توسط متخصصان تغذیه تهیه می‌شود. رژیم درمانی بر اساس تحولاتی که در وضعیت سلامت فرد رخ می‌دهد، تغییر می‌کند.

کلام آخر

کلینیک اورانوس دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت در زمینه ارائه خدمات لاغری و تناسب اندام است. این کلینیک که در غزب تهران واقع شده است، یکی از بهترین و به‌روزترین کلینیک‌های لاغری تهران به شمار می‌رود که خدمات تغذیه و رژیم درمانی با کیفیتی ارائه می‌دهد. رژیم درمانی از جمله مهمترین خدماتی است که در این کلینیک به بیماران داده می‌شود.
جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما از طریق شماره تماس‌های مندرج در بخش ذیل در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با کلینیک اورانوس

شما عزیزان میتوانید با کلیک بر روی هر یک از شماره های ذیل سریعاً با ما در ارتباط باشید

منتظر شنیدن صدای گرم و حضور سبزتان در کلینیک تخصصی اورانوس هستیم

شماره های تماس کلینیک :

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۵

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۴

۰۲۱-۴۴۴۳۹۱۵۴

مسئول دفتر کلینیک

۰۹۱۲-۰۳۳۶۲۷۶

مشاور لیزر و زیبایی پوست

۰۹۰۵-۳۱۸۳۴۰۲

مشاور جراحی زیبایی

۰۹۹۰-۲۳۴۵۶۷۷

آدرس کلینیک اورانوس :

تهران ، جنت آباد جنوبی ، ضلع جنوبی میدان چهارباغ ، ساختمان سبز ، طبقه ۵ ، واحد ۶۳