چربی سوزی موضعی | کلینیک اورانوس

چربی سوزی موضعی با جدیدترین دستگاه | کلینیک اورانوس


چربی سوزی موضعی | کلینیک اورانوس

چربی سوزی موضعی با دستگاه کاویتاسیون روش لاغری غیرتهاجمی است است که قدرت درمانی فوق العاده‌ای دارد. در این روش برای برای از بین بردن چربی‌های موضعی بدن و کاهش وزن از این دستگاه استفاده می‌شود.
کافی است که فقط چند جلسه از دستگاه لاغری کاویتاسیون استفاده کنید تا چربی‌های انباشته شده در طول سالیان را در مدت کوتاهی حذف کنید.

چربی سوزی موضعی با دستگاه کاویتاسیون چگونه است؟

این دستگاه باعث گرم شدن سلول‌های چربی می‌شود. در اثر گرمای ناشی از این دستگاه لاغری، اسیدهای چرب سیستم لنفاوی آزاد می‌شود و به صورت فیلتر عمل خواهند کرد. اسیدهای چرب آزاد شده خرد و فشرده می‌شوند و در اثر آن بدن لاغرتر خواهد شد.
دستگاه لاغری آر اف را هم می‌شود به شکل مستقل و هم به صورت همزمان با دستگاه کاویتاسیون مورد استفاده قرار داد. یکی دیگر از خاصیت‌های این دستگاه لاغری این است که علاوه بر لاغری موضعی، می‌تواند انرژی و گرما را به لایه‌های مختلف پوست برساند.
فیبرهای کلاژن در اثر این گرما در پوست منقبض می‌شوند و پوست سفت‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد. فیبرهای کلاژن و الاستین جدید در اثر افزایش متابولیسم فیبروبلاست‌ها در سطح زیرین پوست به وجود می‌آید.

لاغری موضعی | کلینیک اورانوس
تناسب اندام با بهترین روش | کلینیک اورانوس

دلایل چاقی موضعی در افراد چیست؟

بسیاری از افراد دارای وزن متناسب هستند. اما در برخی نواحی مبتلا به چاقی موضعی هستند. این تجمع چربی در اطراف شکم، پهلوها، ران‌ها و باسن دیده می‌شود. در بعضی مواقع این تجمع چربی به صورت سلولیت ظاهر می‌شود.
بسیاری از افراد از عمل جراحی و بی‌هوشی که می‌توانند تهاجمی باشند ترس دارند و تمایلی به انجام این روش‌ها ندارند. به این افراد نیز توصیه می‌شود از روش‌های غیر تهاجمی و بدون خطر مانند دستگاه لاغری کاویتاسیون می‌باشد، استفاده کنند. این روش با طول موج مشخص موجب حذف چربی‌های موضعی می‌شود.
به طور معمول افراد برای لاغر کردن این نواحی به انواع رژیم‌ها روی می‌آورند. اما در طی آن دچار لاغری کلی می‌شوند و ناحیه مورد نظر همچنان نسبت به سایر نواحی چاق است. در این موارد به افراد توصیه می‌شود در کنار یک برنامه غذایی مناسب و فعالیت بدنی از دستگاه‌ها لاغری کاویتاسیون استفاده کنند.

کلام آخر

چنانچه به دنبال یک راه موثر و بی‌دردسر جهت چربی سوزی موضعی هستید، پیشنهاد ما استفاده از دستگاه لاغری کاویتاسیون در کلینیک اورانوس است. این دستگاه بدون وارد کردن کوچکترین آسیبی چربی‌های اضافی بخش مورد نظرتان را از بین می‌برد و شما را به اندام دلخواهتان می‌رساند.
در کلینیک اورانوس از جدیدترین تکنیک‌ها برای از بین بردن چربی‌های اضافی بدن استفاده می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با کلینیک اورانوس

شما عزیزان میتوانید با کلیک بر روی هر یک از شماره های ذیل سریعاً با ما در ارتباط باشید

منتظر شنیدن صدای گرم و حضور سبزتان در کلینیک تخصصی اورانوس هستیم

شماره های تماس کلینیک :

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۵

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۴

۰۲۱-۴۴۴۳۹۱۵۴

مسئول دفتر کلینیک

۰۹۱۲-۰۳۳۶۲۷۶

مشاور لیزر و زیبایی پوست

۰۹۰۵-۳۱۸۳۴۰۲

مشاور جراحی زیبایی

۰۹۹۰-۲۳۴۵۶۷۷

آدرس کلینیک اورانوس :

تهران ، جنت آباد جنوبی ، ضلع جنوبی میدان چهارباغ ، ساختمان سبز ، طبقه ۵ ، واحد ۶۳